Bee Jee kookt!

Het leukste foodblog van Nederland.

HelloFresh Winactie.

Na mijn uitgebreide artikel over maaltijdboxen dat ik nog niet zo lang geleden op mijn website heb geplaatst, heb ik vandaag weer iets wat met deze luxe boodschappenpakketten te maken heeft. Deze actie loopt niet geheel via mij maar via de Facebook pagina van Maaltijdbox Vergelijken, daar hebben ze HelloFresh winactie lopen waarmee je een HelloFresh proefbox kunt winnen, het enige wat je hiervoor hoeft te doen is de pagina en het bericht te delen en liken, en in het bericht iemand te taggen waarmee jij deze maaltijdbox zou willen delen.

HelloFresh winactie.

Ik volg deze pagina al een tijdje en weet dat ze regelmatig win acties hebben niet alleen voor HelloFresh maar ook voor de andere zoals Marley Spoon, De Allerhande Box, Mathijs Maaltijdbox etc. Het kan dus leuk uitpakken om deze pagina te liken en zo te volgen, zo blijf ook jij op de hoogte van nieuwe acties en leuke kortingen op maaltijdboxen en gerelateerde bezorgd diensten. Klik op de afbeelding om naar de Facebook pagina te gaan.

HelloFresh winactie

Maaltijdboxen algemeen.

Deze HelloFresh winactie is natuurlijk een leuke manier om een keer een gratis maaltijdbox te proberen en zo kennis te maken met dit fenomeen, misschien is het wat voor je, misschien ook niet. Wat mij betreft hebben deze boxen veel voordelen die gewoon weg niet opwegen tegen de nadelen, nadelen ken ik eigenlijk niet behalve dat ik weet dat sommige mensen deze boxen erg duur vinden, echter is daar ook weer wat voor te zeggen, want je betaalt tenslotte voor een dienst, een gemak. Een Taxi is logischerwijs ook duurder dan de tram of trein toch?

Verder kan ik alleen maar positieve eigenschappen bedenken zoals, dat ze gezond zijn door de verse ingrediënten, de recepten zijn inspirerend en erg leerzaam, het is gezellig en altijd weer een verassing, dan heb ik het nog niet over de bezoekjes aan de supermarkt die je bespaard blijven. 😉 Hoe dan ook, ik gebruik deze boxen regelmatig en misschien is het daarom een keer leuk, indien daar interesse in is, om een recensie te schrijven over zo,n kookbox.

Wil je mee doen aan de HelloFresh winactie maar weet je als een van de weinigen niet precies wat het is? Dan kun je hier wat meer informatie vinden over HelloFresh en elke andere maaltijdbox die je in België en Nederland kunt bestellen.

Over Dirty Disco

Wie ik ben en wat het is dat ik doe. Lees je hier op mijn blog. Ik wil je guide in het leven zijn. Je helpen met het vinden van de beste versie van jezelf. Johnny Rain is een mindset. Deze zul je moeten leren door met mij in zee te gaan. ;-)

Plaats een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op mei 27, 2016 door in Winacties en getagd als , , .
Kookgek Wilma

Lekkere en smaakvolle recepten.